2015. május 14., csütörtök

Nothing Impossible! Mert semmi sem lehetetlen.( Siker történet)

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer valaha ezt a két szót leírom: Nothing impossible!
Tudni kell rólam, hogy  nem mindenben tudok kitartani az életben. Talán az önbizalomhiány, kishitűségem miatt. Ami szintén a gyermekkora vezethető vissza.

A fogyásom siker történetét szeretném megírni. Hogy kerek legyen a történet, először az előzményeket osztom meg Veled.


Ilyen voltam, 2014 őszén.... Elmondom hogy nem a lustaságom miatt lettem 4xl es méretű.Bár nem voltam az a nagyon mozgékony gyerek, mert műtétek miatt sokszor fel voltam mentve tesiből, de az általános iskolás éveket kivéve, vékony alkatú lány voltam, főleg középiskolában. A fősulin  igyekeztem tartani a súlyom, el-eljárogattam úszni az akkori fősulis barátaimmal. Később mikor dolgozni kezdtem, a munkahelyi problémák, a beilleszkedési zavarok , rámentek a testemre mint súlyfeleslegek. A sok kajálással nasizással,próbáltam kompenzálni, levezetni a stresszt. Sokszor éjszakai műszakban is többször felkerestem a hűtőt, hiszen addig míg ettem, nem voltam álmos, s fenn tudtam maradni. Kórházban dolgozni 3 -4 évvel ezelőtt sem volt leányálom. Most sem az, csak már nem vagyok benne.Kiléptem. Egyenlőre. Mert 2012 január 9-e úgy hozta meg a fordulatot, hogy ki kellett lépnem . A munkahelyi felőrlődés, az államvizsga kudarca, a gyermekkorom összes traumája, felőrölte az idegeimet. Összeroppantam.. Másfél éven át szedettek velem antipszichótikumot, Frontint, és antidepresszánst, amiktől elhíztam közel 100 kg-ra. Volt is sokszor testképzavara az akkor 23 éves összetört lánynak, aki mindig is 64-67 kg között volt. S egyre mélyebbre mentem le,ahogy nyomtak a gyógyszerek. 2013 tavaszán Istenbe vetett hitem segítségével, és a barátaim motiválásainak köszönhetően leraktam a gyógyszereimet, azóta mentes vagyok tőlük. De a gondok csak ezek után jöttek. Nem akarom kiadni teljesen, hogy mi volt a problémám,  de orvosról orvosra mászkáltam, hogy miért nincs rendben a hormonális szabályozásom. Végül 2014 novemberében sikerült találnom egy jó orvost. Aki diagnosztizált két betegséget. Az egyik Az Igt (inzulin glükóz tolerancia, ami a diabetes előtti állapotot jelenti 2 órás emelkedett vércukor értékkel.). A második a PCOS betegség, amit később sok olvasgatás, utána járás után megtudtam, hogy az IGT -vel együtt járó betegség. El kellett döntenem , hogy vagy végig csinálom ami vár rám, vagy pár éven belül cukor beteg leszek csak azért mert kemény gyógyszereket szedtem, vagy csak azért mert rossz gyerekkorom volt. Mert végső soron minden baj a onnan ered nem?... Szembesítettek azzal is, hogy a gyerekvállalásom is rizikós lesz, ha nem jövök rendbe, ha most nem rázom magam gatyába.. Így eldöntöttem, hogy belevágok...A még nem létező gyerekeimért, magamért, szeretteimért. S sikerült... Pénteken szembesültem a laboreredménnyel, hogy érdemes volt, s érdemes folytatnom, sőt úgy élnem, ami a sikert meghozta. Végül a sikeremet a háziorvosom gratulációja s kézfogása koronázta meg, amikor vissza vittem hozzá a leleteimet.


Ez volt a rövid történet. Kérdezed mi a titkom?  A második részben megtudhatod....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése