2016. november 11., péntek

Isten adta szerelem

Képtalálat a következőre: „szerelem”

Ma majdnem elengedtem Őt... elbizonytalanodtam... Elbizonytalanodtam, hogy vajon szeretem-e őt, el tudom -e képzelni őt egy életre.... Ma majdnem elengedtem, mert elfelejtettem, hogy miért is szerettem meg.....

A szívem azt súgta, ne ne ne.... Ne szakíts Vele....Bízzál újra és újra... 
De a makacs eszem miatt  leírtam neki, hogy Vége......

Elsírtam magam.... Mert akit szeretünk nem tudjuk többé elengedni. 
Előkaptam gyors a fényképeinket, s eszembe jutottak Róla az emlékek.... S máris elkezdett hiányozni, s csak úgy sajgott a szívem..

Végül összeszedtem magam, s megírtam, hogy ez nem megy, mert mi már egyek vagyunk, egy lélek, s fél lennék nélküle, s nem egész.....Ott van közöttünk Isten...

Mert mi szeretetre kezdtünk építkezni, nem úgy , ahogy a mai társadalom, s világ elvárja....

Ez egy Isten adta szerelem......

S biztos vagyok benne, hogy ha majd pár év múlva újra elbizonytalanodom, akkor előveszem újra a képeket, s az emlékeket, s tán újra megerősítenek odabent , hogy ez egy Isten adta szerelem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése