2014. március 20., csütörtök

Csak úgy röviden:)

Tegnap a mozgalmasra sikerült napom és az orvosnál való rengeteg várakozás után jött egy kis kellemes rész is a szerda délutánomba. Egy közeli ismerősőmmel volt megbeszélve egy találkozom a Vérmezőnél. Akik nem tudják, ez a hely Budán található, és közel a 
Déli -pálya udvarhoz.
Először gondolkoztam, mivel töltsem el a az erős szél miatt a kényelmetlen várakozási időmet. De amint megláttam azt a "festményt" amit Isten ujja készített ezen a helyen, nem tudtam megint megállni, hogy ne készítsek újabb fotókat. Így az a hosszú várakozás, egészen lerövidült a számomra, mert engedtem hogy magával vigyen ez a varázslat, és hogy teljesen feltöltse pozítív szemléletekkel az érzelmeimet, lelkemet.
Ha neked is véletlenül így alakulna egy találkozód, hogy az illetőre sokat kell várnod, akkor megteheted hogy két út között választasz:
Idegeskedsz, mérgelődsz, hogy miért kell fagyoskodnod a hideg szeles időben, vagy jobban kinyítod a szemed és a szíved, és teret nyitsz a csodáknak....
Én egészen feltöltődtem a fotózás után, és a nap terhei már nem voltak rajtam amikor megtörtént a találkozó, hanem békés voltam, és nyugodt.... 

Íme néhány fotó, a többit a linkre kattintva nézheted meg:

















A többi fotót itt találod:
https://www.facebook.com/eniko.holczer/media_set?set=a.607381542687039.1073741836.100002455970364&type=3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése